פייסבוק
אין כמעט נושא או תוכן שלא דובר בהקשר של שיווק בפייסבוק. בעלי עסקים ומקדמי אתרים כאחד יודעים היטב שהרבה מאד ממשתמשי האינטרנט בכל רחבי העולם מתבססים על הרשת החברתית ומעבירים בה לא מעט מהזמן הפנוי שלהם. התוצאה – עם הזמן נולדו והתפתחו שיטות שיווק ופרסום שמתאימות לפלטפורמה הזאת וכאשר עושים אותן נכון – הן יכולות להביא בשורה לא פחות ממדהימה לבעלי העסקים. חשוב מאד להבין שלמרות האינטואיטיביות שנדמה שדרושה – חשוב מאד שמי שיבצע מהלכי שיווק כאלה יהיה מי שמתמקצע בהם, מכיר לעומק את הפן הטכני של רשת האינטרנט באופן כללי ושל פייסבוק בפרט וכמובן יידע לבצע את ההתאמה האישית של מהלכי השיווק עבור כל עסק ועסק.
קידום בפייסבוק
שרותים נוספים לקידום הפייסבוק שלכם.
קניית לייקים לדף עסקי בפייסבוק
מחיר ליחידה: 0.06
מחיר כולל: 6
צפיות ללייב בפייסבוק
מחיר ליחידה: 0.02
מחיר כולל: 2
קניית עוקבים לפרופיל פרטי בפייסבוק
מחיר ליחידה: 0.156
מחיר כולל: 15.6
קניית עוקבים לדפים עסקיים בפייסבוק
מחיר ליחידה: 0.135
מחיר כולל: 13.5
קניית לייקים לתמונה בפייסבוק
מחיר ליחידה: 0.12
מחיר כולל: 12
קניית לייקים לפוסט בפייסבוק
מחיר ליחידה: 0.09
מחיר כולל: 9
קניית צפיות לסרטונים בפייסבוק
מחיר ליחידה: 0.009
מחיר כולל: 9
רוצים קידום בפייסבוק מותאם עבורכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת
איך משווקים עסקים בפייסבוק?
כיום ידועות לא מעט דרכים שבאמצעותן אפשר לבצע שיווק בפייסבוק בצורה יעילה ומקצועית. באופן כללי אפשר וחשוב לדעת שהפייסבוק היא רשת חברתית שמבוססת על מעורבות וירטואלית של אנשים באמצעות מלל, תגובות האחד כלפי השני וכמובן האפשרות ליצור קמפיינים ממומנים, כלומר בתשלום לצרכי קידום ופרסום. יש אפשרות להצטרף לקבוצות עניין בתחומים שונים, להביע עמדות כאלה ואחרות או לתרום דעות ותשובות מקצועיות. יש אפשרות להקים עמוד עסקי לצרכי פרסום והפצה של תכנים שקשורים בעסק וכך לגייס תומכים ועוקבים ואפשר לעשות קמפיינים ספציפיים שמיועדים לקהל יעד מסוים ובנוגע למוצר או שירות מסוים.
מי משווק בפייסבוק?
חשוב מאד לפנות לאנשי מקצוע שיש להם ניסיון בשיווק ברשת החברתית והם מכירים סוגים שונים של עסקים. הניסיון והידע הרחבים שלהם יעזרו להם למצוא את הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לשווק כל עסק דרך הפייסבוק ואפשר יהיה בקלות למדוד את ההצלחה הזאת – אם באמצעות רישום של גולשים לקבלת פרטים, אם דרך רכישה ישירה של מוצר או שירות ועם דרך מספר העוקבים אחר העמוד העסקי. כך אפשר לדעת באופן מהיר וידידותי האם השיווק עובד ולקבל החלטות בנוגע להמשך – האם צריך וחשוב להמשיך באותה הדרך או שמא צריך לנקוט בגישה אחרת.