מפריד

אינסטגרם

בעלי עסקים ומי שמתמחה בתחום של קידום אתרים יודעים היטב שהרבה מאד מהקהל הצעיר של עסקים גולש ברשתות החברתיות ובעיקר באינסטגרם. שיווק באינסטגרם חייב להיות ממוקד ונכון ולא פחות חשוב – להיות מותאם לכל עסק ועסק בנפרד. יש הרבה דרכים לשווק ולקדם עסקים דרך הרשת החברתית הזאת אבל יש חשיבות לדרך שבה בוחרים. על מנת לעשות נכון את מהלכי השיווק האלה צריך להכיר לעומק את העסק עצמו ואת המוצרים או השירותים שהוא מציע, צריך להבין מי קהל היעד ואיך יהיה הכי נכון לפנות אליו וכמובן שלכל רשת חברתית יש את דרכי השיווק שנכונות ומתאימות לה.

אינסטגרם

קידום באינסטגרם

שרותים נוספים לקידום האינסטגרם שלכם.

קניית לייקים באינסטגרם

קניית לייקים באינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.07

מחיר כולל: 7

קניית עוקבים באינסטגרם

קניית עוקבים באינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.06

מחיר כולל: 12

קניית תגובות באינסטגרם

קניית תגובות באינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.49

מחיר כולל: 9.8

צפיות לסרטונים באינסטגרם

צפיות לסרטונים באינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.036

מחיר כולל: 7.2

קניית עוקבים פרימיום לאינסטגרם

קניית עוקבים פרימיום לאינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.09

מחיר כולל: 18

צפיות ללייב באינסטגרם

צפיות ללייב באינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.17

מחיר כולל: 17

לייקים לסרטונים ב-IGTV באינסטגרם

לייקים לסרטונים ב-IGTV באינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.036

מחיר כולל: 7.2

קניית צפיות ל-IGTV באינסטגרם

קניית צפיות ל-IGTV באינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.01

מחיר כולל: 1

עוקבים ישראלים לאינסטגרם

עוקבים ישראלים לאינסטגרם

מחיר ליחידה: 1.1

מחיר כולל: 27.5

לייקים ישראלים לאינסטגרם

לייקים ישראלים לאינסטגרם

מחיר ליחידה: 0.5

מחיר כולל: 12.5

תגובות ישראליות לאינסטגרם

תגובות ישראליות לאינסטגרם

מחיר ליחידה: 5

מחיר כולל: 50

רוצים קידום באינסטגרם מותאם עבורכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת

איך עושים שיווק באינסטגרם?

על מנת להבין את הדרך הנכונה ביותר לשווק עסקים דרך האינסטגרם חשוב להבין למי פונה הפלטפורמה הזאת כרשת חברתית ומדוע הגולשים בוחרים להשתמש בה. מדובר ברשת חברתית שמבוססת על ויזואליה, כלומר על תוכן בצורה תמונות או סרטונים. עם הזמן הלכו השיטות והשתכללו ועם הזמן נוצר הסטורי והתפתחו כל מיני שיטות להפוך את הפוסטים והתמונות לוויראליים הרבה יותר. השימוש בהאשטאג, למשל, נפוץ מאד בעולם של שיווק באינסטגרם והרבה קמפיינים מבוססים עליו. כאשר מבינים לעומק את כל הפרמטרים האלה – אפשר על בסיסם לבנות קמפיין ממוקד ומדויק על מוצר או שירות מסוים וכזה שיפנה בדיוק לקהל יעד ספציפי.

 

היתרונות של שיווק ברשת חברתית של אינסטגרם

אי אפשר להתווכח עם העובדה ששיווק חייב להתבצע דרך הרשתות החברתיות על מנת להצליח ולהגיע לכל הקשת המגוונת של קהל היעד המדובר. מכיוון שהדור הצעיר מעביר לא מעט מהזמן שלו בגלישה ברשת החברתית – הרי שאין ברירה אלא לפתח את שיטות השיווק והפרסום הנכונות והיעילות ביותר. כך אפשר להיות בטוחים שלא שוכחים אף גולש מחוץ לטווח הראייה ובזכות השיווק באינסטגרם הקמפיינים מדברים בשפה של אותם צעירים, מושכים את תשומת ליבם וכובשים את הרגשות שלהם. כל אלה, בתורם, יובילו למכירות וקניות וכמובן להגדלת מעגל הלקוחות של העסק שמפרסם. חשוב מאד לבחור במקדם מקצועי שמכיר את האינסטגרם ואת שיטות השיווק שלה


אם יש לכם עמוד אינסטגרם עסקי, גם אתם תוהים כל הזמן איך נכון לקדם אותו ולהגיע לעוד עוקבים, עוד חשיפה ועוד השפעה. אינסטגרם הוא כלי שיווקי עוצמתי ועם עבודה נכונה, הוא מסוגל להזרים לידים לעסק ולדחוף את המכירות והרווחים למעלה.

אחד האתגרים הוא שרשת אינסטגרם משתנה ומתעדכנת כל הזמן וכדי להפיק ממנה את המקסימום, אנחנו המשתמשים חייבים להסתגל מהר ולהתקדם איתה. אולי יש לכם משרד פרסום שעושה עבורכם שיווק דיגיטלי, ואולי אתם אחראים עליו בעצמכם, אבל כך או כך, את כלי השיווק שלכם אתם צריכים להכיר.

 

עוד לא הכרתם את רילס (REELS)? זה הזמן

רילס (REELS) הוא כלי מצוין להגדלת חשיפה ועוקבים, בתנאי שאתם יודעים להיות יצירתיים ולייצר תכני וידאו מעולים. למעשה זהו כלי בתוך אינסטגרם, שהתווסף לפני כמה חודשים, והוא דומה לאפליקציית טיקטוק. כיוון שמדובר בכלי די חדש, חשוב ומרכזי, נקדיש לו הסבר מפורט:

 

מדובר בפיד נפרד של סרטונים קצרים (עד 30 שניות), שבו אפשר לצפות בתכני וידאו של אחרים ולפרסם את שלכם. כמובן, אינסטגרם תחשוף את הרילס שלכם לעוקבים שלכם, אבל זה ממש לא נגמר שם: החוזק של רילס נובע מכך שאינסטגרם מקדמת אותו גם בקרב מי שלא עוקבים אחריכם, וככל שהווידאו זוכה באינטראקציות רבות יותר ונחשב למעניין יותר, הוא ייחשף יותר ויהפוך לוויראלי.

סרטוני רילס מאפשרים לכם הזדמנות אמיתית להגדיל את מספר העוקבים שלכם, מבלי לשלם על קידום ממומן. כל מה שצריך זה יצירתיות ויכולת ביצוע.

 

איך יוצרים סרטוני רילס שעובדים?

נכנסים לפיד של רילס (אינסטגרם דואגת שלא תוכלו לפספס אותו), ומתחילים לצלם את הרילס שלכם. שימו לב שהסרטון חייב להיות קצר (עד 30 שניות, אבל אפשר גם הרבה פחות). הקצב של הסרטון חייב להיות מהיר, כלומר, חשוב לוודא שהצופים לא ישתעממו אפילו לשניה, כי אז הם פשוט ידפדפו הלאה.

 

בדיוק בגלל זה, יש כל כך הרבה אפשרויות לערוך את הרילס ולהפוך אותו למעניין: אפשר לבחור שיר רקע מתוך ספריה ענקית של אפשרויות, ואפשר אפילו לבחור חלק מסוים מתוך שיר. תוכלו גם להריץ את הסרטון בהילוך מהיר או בהילוך איטי, לפי הטעם האומנותי והמסר שאתם רוצים להעביר. אגב, לא כל הסרטון חייב להיות באותו קצב. אפשר לבחור להריץ בהילוך מהיר או איטי, רק סצנות מסוימות, לבחירתכם. בנוסף אפשר לבחור פילטרים ולחלק את הסרטון למקטעים שכל אחד מהם יהיה תחת פילטר אחר. הכלי ממשיך להשתכלל כל הזמן ולהציע לכם עוד ועוד אפשרויות לייצר סרטונים ויראליים שיתנו בוסט לעמוד העסקי שלכם.

 

אבל רגע... לפני שאתם מושכים את כולם לעמוד שלכם ומקווים שיעקבו, בואו נוודא שהוא נראה כמו שצריך

 

עם כל הכבוד לרילס, סרטונים הם סוג של שגריר של העמוד שלכם. אם העמוד עצמו לא בנוי נכון, השגרירים לא ממש יעזרו. חשוב שלפחות פעם אחת בחייו של הפרופיל שלכם, תעשו לו מייק אובר.

במיוחד אם הפרופיל שלכם ותיק והקמתם אותו כשהעסק היה צעיר או כשעוד לא הכרתם את חוקי האינסטגרם.

 

מה חשוב לעשות במסגרת מייק אובר לעמוד אינסטגרם?

> הפרופיל שלכם מייצר רושם ראשוני כבר ברגע שנכנסים אליו. הכלל הראשון הוא לבחור תמונת פרופיל חזקה, שמקרבת ויצרת חיבור מיידי. בדרך כלל תמונות פנים עושות את זה הכי טוב, ותמונות לוגו הן דווקא פחות טובות כתמונות פרופיל.

> עברו על הביו שלכם – האם הוא מסביר בצורה מדויקת מי אתם ומה אתם מציעים? אם לא, חשוב לתקן, ולהיות מאוד ממוקדים כדי שקהל היעד שלכם יבין שהוא הגיע למקום הנכון עבורו. אפשר גם להוסיף לינק לאתר שלכם או מספר טלפון ליצירת קשר, ואם לעסק שלכם יש יתרון מיוחד, זה בהחלט המקום לציין אותו.

> אל תשכחו ליצור היילייטס, שכל אחד מהם הוא אוסף של סטוריז בנושא מסוים. רוב העסקים מייצרים כמה סוגים של פעילויות שכל אחד מהם מעניין חלק מסוים בקהל היעד. לכן, לרוב כדאי שתקדישו היילייטס ספציפיים לכל פעילות שלכם. חשבו במה המבקר הממוצע היה רוצה להתמקד, ותקדישו לו היילייטס שיגישו לו בדיוק את מה שהוא מחפש. אם יש לעסק שלכם תחום שבו הוא מצטיין במיוחד, הקדישו לו היילייטס משלו.

> המראה הכללי של העמוד שלכם צריך להיות הרמוני, עקבי, כזה שמודע למסרים שלו וחוזר עליהם, בסגנון, בצבעים, בשפה המילולית והגרפית. עמוד האינסטגרם שלכם חייב לדבר את המותג שלכם.

> מה רמת התוכן שלכם? עמוד אינסטגרם פופולרי הוא כזה שיש בו תוכן עם ערך, כלומר תוכן שאנשים מוצאים בו תועלת כלשהי. נסו לתת לעוקבים שלכם מידע מעניין, הצעות אטרקטיביות, למדו אותם משהו על התחום שלכם, תנו להם טיפים והדריכו אותם. גם הצצה למאחורי הקלעים של העסק שלכם יכולה ליצור עניין מדי פעם, בתנאי שתצליחו למתג את העסק שלכם כמקצועי וחשוב.

 

לסיכום, כדי לתת דחיפה למספר העוקבים ולחשיפה שלכם, אנחנו ממליצים לבחון מייק אובר לעמוד כולו, עם כללי עיצוב ותוכן ברורים. חשוב לזכור שהמבקרים בעמוד שלכם יגבשו עמדה בתוך מספר שניות ואם לא שכנעתם אותם, הם יעזבו. שימו לב גם לאיכות התוכן ובדקו אם הוא מעניין ונותן ערך לקוראים. אחרי שיש לכם עמוד מצוין, צאו לדרך עם רילס ונצלו את הבוסט שרשת אינסטגרם נותנת לכלי הזה, שמאפשר לכם להיחשף לקהלים חדשים בעזרת סרטונים מעולים, גם ללא קידום ממומן.